top of page
  • Hoeveel kost het huren van een boot?
    De prijs voor de sloep bedraagt 250 euro voor 2,5h. U kan altijd langer varen indien gewenst. Gelieve ons hiervoor te contacteren. Uiteraard kan u ook lekkere catering boeken voor tijdens uw boottocht.
  • Hoe boek ik een boottocht?
    Via 'Boek je boot' kan je kiezen voor het Boat of Float concept. Hier selecteer je de datum en gewenste starttijd. Je kan uiteraard ook leuke extra's selecteren voor tijdens je boottocht. Verder vragen we je enkele gegevens in te vullen. Vervolgens zal je jouw betaalmethode kunnen kiezen. (Hier kan je ook je cadeaubonnen valideren) Kies je betaalmethode en volg de stappen op het scherm. Je krijgt een email ter bevestiging van je boeking.
  • Ben ik verzekerd wanneer ik een boot huur?
    U bent uiteraard volledig verzekerd wanneer u boekt bij What The Fleet. Bij uw betaling gaat u akkoord met de algemene voorwaarden, deze omvatten de specificaties van de verzekering. U bent verzekerd tegen schade en ongevallen aan uzelf als persoon en aan derden.
  • Wat is het weerbeleid bij slecht weer?
    Bij What The Fleet staat veiligheid en klanttevredenheid centraal. Omdat het Belgische weer soms onvoorspelbaar is, hanteren wij een flexibel, maar duidelijk weerbeleid. 1. Slecht weer = contact & overleg Bij slecht weer vragen we om telefonisch of via mail contact op te nemen. We bekijken dan samen de situatie en beslissen in onderling overleg of de vaartocht doorgaat of kosteloos verplaatst wordt naar een latere datum. Let op: terugbetalingen zijn nooit mogelijk, ongeacht de weersomstandigheden. 2. Licht wisselvallig weer = varen op eigen risico Bij licht wisselvallig weer (bijv. bewolking of korte buien) gaat de vaartocht gewoon door. Je mag uiteraard zelf beslissen om niet te varen, maar verplaatsing is alleen mogelijk bij aantoonbaar slecht weer en in overleg met ons. 3. Annuleren of wijzigen • Enkel indien je bij het boeken de optie ‘flexibele annulering’ hebt gekozen, kan je jouw reservering tot 24 uur op voorhand kosteloos annuleren of wijzigen. • Heb je deze optie niet gekozen? Dan is je boeking bindend en kan enkel bij slecht weer, na overleg, kosteloos verplaatst worden. 4. Geen terugbetalingen • What The Fleet biedt geen terugbetalingen, ongeacht het weer of persoonlijke omstandigheden. • Wij zorgen er wel altijd voor dat je bij slecht weer de mogelijkheid krijgt om je vaartocht op een later moment te laten doorgaan. Vragen of twijfels? Neem tijdig contact met ons op. We bekijken graag samen wat mogelijk is en zorgen dat je ervaring op het water veilig en aangenaam blijft.
  • Zijn huisdieren toegelaten op de boot?
    Om veiligheidsredenen kunnen we helaas geen huisdieren toelaten op de boot.
  • Is er muziek aanwezig op de boot?
    Ja. De sloepen zijn uitgerust met een radio met bluetooth functie. Hierdoor kan je jouw eigen muziek afspelen, of kiezen uit afspeellijsten van What The Fleet.
  • Mag ik mijn eigen eten meenemen op de boot?
    Je mag zeker je eigen eten meenemen. Uiteraard raden we onze catering aan. Deze kan je bestellen via je boeking van de sloep.
  • Kan ik ook afwijkende tijdsloten boeken?
    Dat kan zeker. Gelieve ons een mail te sturen met de gewenste uren en wij bekijken wanneer dit mogelijk is.
  • Hoeveel bedraagt de waarborg?
    In Hasselt betaal je geen waarborg, aangezien er hier altijd een schipper aanwezig is. In Mol betaal je €200 waarborg. Deze krijg je terug na inspectie van onze medewerker.
  • Kan ik kiezen op welke locatie ik het Boat of Float concept boek?
    Momenteel bieden we enkel het Boat concept aan in Mol & het Float concept in Hasselt. We werken eraan om in de toekomst beide concepten locatie onafhankelijk te maken.
  • Vanaf welke leeftijd mag ik een sloep huren?
    Je moet minstens 18 jaar zijn om een sloep te huren. Aangezien je in Mol zelf met de sloep kan varen, staan we minderjarigen niet toe om sloepen te boeken. Bij twijfel zal een medewerker vragen om de identiteitskaart voor te leggen.
  • Hoelang mag ik varen per tijdslot?
    We werken met tijdsloten van 2,5 uur. Dit is exclusief de uitleg van 10 minuten. Zo betaal je enkel voor de tijd die je effectief vaart.
  • Welke betaalmethoden zijn er?
    Betalen kan enkel online, wij hebben ervoor gekozen om samen te werken met Mollie, die een variëteit aan betaalopties aanbieden. Debitcard IDEAL SEPA bankoverschrijvingen Bancontact
  • Zijn kinderen toegelaten op de boot?
    Kinderen zijn zeker toegelaten. Uiteraard moet je minstens 18 jaar zijn om de boot te boeken. Kinderen moeten ook ten allen tijden onder begeleiding staan van een meerderjarige.
  • Hoeveel mensen kunnen maximaal op een boot?
    We verhuren sloepen van het type Maxima 550. Het maximaal aantal toegelaten personen is 7. Om veiligheidsredenen zal er in Hasselt altijd een schipper aanwezig zijn. Hier kan je dus maximaal met 6 personen varen. In Mol kan je met maximaal 7 personen varen.
  • Waar kan ik parkeren?
    Op onze locatie te Hasselt kan je parkeren in de parkeergarage Blauwe Boulevard. Adres: Gelatineboulevard 10, 3500 Hasselt Op onze locatie te Mol kan je parkeren op de parking van de Zilvermeerhaven Port Aventura. Adres: Zilvermeerlaan 9, 2400 Mol
  • Heb ik een vaarbewijs nodig om bij jullie een boot te huren?
    Aangezien de sloep kleiner is dan 7 meter en de snelheid van onze boten begrensd is, heb je geen vaarbewijs nodig om bij ons een boot te huren.
  • Wat als ik de boot te laat terug breng?
    Gelieve u tijdig terug naar de aanlegplaats te begeven. Laattijdig aankomen zal worden ingehouden van de waarborg.
bottom of page